Published On: 10 sierpnia, 2016Categories: Newsy, Wydarzenia

Dołączyliśmy do akcji i wspólnie ze Światem Kominków rekomendujemy DOBRE FIRMY

                                                                Cele akcji:

Głównym celem akcji jest promocja  kominków i pieców, dobrych firm  wykonawczych
oraz przygotowanie klienta do robienia przemyślanych zakupów   – ułatwienia mu  świadomego wyboru .

                                                                       Założenie:

Nie mając odpowiednich środków musimy działać wszyscy każdy w swoim własnym zakresie uwzględniając swoje możliwości.
Nie chodzi tu tylko o promowanie swojego wizerunku/marki  tylko o działania  wykraczające interes jednostkowy  –  każdy  w miarę swoich możliwości.

Dobrze dobrany i wykonany kominek/ piec  to  DOSKONAŁA  promocja  zarówno  firmy jak i pewnego stylu życia.
Osiągniecie pozytywnego spojrzenia na  kominek  i jego miejsce w domu to strumień nowych poleceń a tym samym klientów .
Jak ważne są „dobre usta” wiemy wszyscy,  ale jest  szczególnie istotne   w dobie „ walki  ze smogiem” ,
w naszym przypadku  próbie wyeliminowania kominków / pieców   instrumentami urzędniczymi .
Nie potrzeba nam jeszcze złych opinii z powodu źle zabudowanego wkładu,
pożarów domów wywoływanych wadliwie wykonanymi  obudowami lub też  urządzeniami nie spełniającymi norm .

                                                   Kto jest beneficjentem akcji.

My wszyscy.

– oczywiście ostateczny klient  bo otrzyma wartościową informację o nowych tendencjach i  prawidłowych wzorcach.
Prawidłowo dobrane urządzenie, a  także   informacje/  rekomendację do dobrych  regionalnych salonów/ firm wykonawczych
oraz  możliwości  skorzystania z dodatkowego wsparcia od  producentów dla kupujących w autoryzowanych sieciach w postaci programów lojalnościowych.

salony i firmy wykonawcze –  bo będą mogły pokazać oprócz swojej dobrej pracy także faktyczne rekomendacje od producentów
i importerów najważniejszych marek  zebrane i potwierdzone przez wiarygodne  źródło jakim jest Świat Kominków,
Otrzymają materiały promocyjne  ( gazeta wraz z  spersonalizowanym świadectwem rekomendacji  ) wsparcie na portalu kominki.org, :
które mogą wykorzystać do promocji  siebie , ale przede wszystkim  do budowania potrzeby/chęci posiadania kominków/pieców  wśród swoich najbliższych potencjalnych klientów
i zapobieganie tworzeniu się złego postrzegania  kominków w swojej najbliższej okolicy  co jest szczególnie ważne w świetle nagonki medialnej.

producenci i importerzy mogąc wspierać swoje  autoryzowane sieci sprzedaży i promocje marki znajdując się w gronie dobrych firm udzielających rekomendacji ,
prezentować  swoje systemy lojalnościowe. Promocję swojej marki jako firmy  dbającej o prawidłowe / bezpieczne  wykonanie kominka/pieca .