KOCHAMY KOMINKI
Dołączyliśmy do akcji i wspólnie ze Światem Kominków rekomendujemy DOBRE FIRMY
Cele akcji:
Głównym celem akcji jest promocja kominków i pieców, dobrych firm wykonawczych
oraz przygotowanie klienta do robienia przemyślanych zakupów – ułatwienia mu świadomego wyboru .
Założenie:
Nie mając odpowiednich środków musimy działać wszyscy każdy w swoim własnym zakresie uwzględniając swoje możliwości.
Nie chodzi tu tylko o promowanie swojego wizerunku/marki tylko o działania wykraczające interes jednostkowy – każdy w miarę swoich możliwości.
Dobrze dobrany i wykonany kominek/ piec to DOSKONAŁA promocja zarówno firmy jak i pewnego stylu życia.
Osiągniecie pozytywnego spojrzenia na kominek i jego miejsce w domu to strumień nowych poleceń a tym samym klientów .
Jak ważne są „dobre usta” wiemy wszyscy, ale jest szczególnie istotne w dobie „ walki ze smogiem” ,
w naszym przypadku próbie wyeliminowania kominków / pieców instrumentami urzędniczymi .
Nie potrzeba nam jeszcze złych opinii z powodu źle zabudowanego wkładu,
pożarów domów wywoływanych wadliwie wykonanymi obudowami lub też urządzeniami nie spełniającymi norm .
Kto jest beneficjentem akcji.
My wszyscy.
– oczywiście ostateczny klient bo otrzyma wartościową informację o nowych tendencjach i prawidłowych wzorcach.
Prawidłowo dobrane urządzenie, a także informacje/ rekomendację do dobrych regionalnych salonów/ firm wykonawczych
oraz możliwości skorzystania z dodatkowego wsparcia od producentów dla kupujących w autoryzowanych sieciach w postaci programów lojalnościowych.
–salony i firmy wykonawcze – bo będą mogły pokazać oprócz swojej dobrej pracy także faktyczne rekomendacje od producentów
i importerów najważniejszych marek zebrane i potwierdzone przez wiarygodne źródło jakim jest Świat Kominków,
Otrzymają materiały promocyjne ( gazeta wraz z spersonalizowanym świadectwem rekomendacji ) wsparcie na portalu kominki.org, :
które mogą wykorzystać do promocji siebie , ale przede wszystkim do budowania potrzeby/chęci posiadania kominków/pieców wśród swoich najbliższych potencjalnych klientów
i zapobieganie tworzeniu się złego postrzegania kominków w swojej najbliższej okolicy co jest szczególnie ważne w świetle nagonki medialnej.
– producenci i importerzy mogąc wspierać swoje autoryzowane sieci sprzedaży i promocje marki znajdując się w gronie dobrych firm udzielających rekomendacji ,
prezentować swoje systemy lojalnościowe. Promocję swojej marki jako firmy dbającej o prawidłowe / bezpieczne wykonanie kominka/pieca .